sobota, 2 stycznia 2016

Prolog




When the ashes start to rise
And the moon falls from the sky
And the thousand candles burn into the night
When the angels softly cry
On the plains below the sky
Will the thousand souls still pray for you and I? 
- Hollywood Undead- Day of the Dead


Kiedy prochy narodzą się na nowo
I Księżyc spadnie z nieba
A tysiąc świec wypali się w mroku nocy
Kiedy anioły cicho zapłaczą
Na bezkresnych równinach pod nieboskłonem
Czy wtedy tysiąc dusz wciąż będzie modlić się za ciebie i mnie? 
( tłumaczenie Charlie Eileen) 


Taka piękna. Jaka wyjątkowa! Idealnie będzie pasowała do mojej kolekcji. Postawię ją na honorowym miejscu. Wyróżnię spośród wszystkich egzemplarzy. Będzie najjaśniejszą gwiazdą wśród gwiazd wszystkich światów. I będzie moja. Tylko moja!
Tak długo czekałem. Od wieków odliczałem każdą minutę, która miała mnie zbliżyć do niej. Już nie mogłem się doczekać. Taki skarb! Istna perełka. Diamencik. Nie mogłem pozwolić jej znów się wymsknąć z mych stęsknionych objęć. Zbyt wiele wysiłku kosztowało mnie odszukanie jej. Zbyt wiele już wycierpiałem, patrząc na jej przecudną, szlachetną twarz, nie mogąc jej dotknąć. Każdej nocy szeptałem do niej, jak cudowną ozdobą się stanie. Każdy będzie ją podziwiał, zazdrościł jej urody. Lecz ona nie mogła tego usłyszeć.  Mój głos odbijał się od milionów barier, które miały zapewnić jej bezpieczeństwo. Ale już niedługo...
Tyle dla niej poświęciłem! Jeszcze będzie chciała się odwdzięczyć za względy, którymi ją obdarzam. By móc postawić ją w szeregach mych wyjątkowych stworzeń ze wszystkich światów, musiałem zejść do samego Piekła. Zawarłem tam układ z panem Podziemia. Dojście do porozumienia było wyczerpujące, lecz doskonale rozumiałem, że Szatan nie tak łatwo odda pod mą opiekę tak wyjątkową istotę. W końcu nie tylko my toczymy o nią zażarty bój.
Każdy kto ma choć nikłe pojęcie o jej prawdziwiej wartości, będzie chciał mieć ją u swego boku. Tak, ostatnia Hybryda Lodu to niezwykły skarb, który dopiero ujawni, jak bardzo drogocenną stanowi postać.
Ja, jako znawca, wiem to najlepiej. Jestem przecież Kolekcjonerem.

7 komentarzy:

  1. Blog został dodany do Katalogu Euforia, pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mnie się telefon zepsuł, czy tu naprawdę nie ma ani jednego komentarza? O.o ja to możliwe? Opis Twojego blogs jest jednym z ciekawszych, jakie spotkałam w Katalogu Euforia, a do tego był poprawny gramatyczniA i interpunkcyjnie. Nie wierzę, że nikt tego jeszcze nie skomentował (chyba że jest selekcja komentarzy, czy jak to tam się nazywa).

    W każdym razie zaciekawiłaś mnie, zapisuję sobie link i pewnie będę wpadać :)

    Pozdrawiam,
    lapidarna
    mojacelajestluksusowa.blogspot.com

    PS. Nie czytałam poprzedniej części, ale chyba połapię się zgrubsza o co chodzi, nie? Czy muszę nadrabiać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Znalazłam ten blog przypadkowo, ot tak. Zauważyłam, że dopiero zaczęłaś, więc postanowiłam spróbować. Od razu zaznaczam, że nie czytałam pierwszej części, więc mogę się trochę gubić i czasem o coś w komentarzu zapytać...
    Cóż, może to dopiero prolog, ale już widać, że to kawał dobrego opowiadania. Masz bardzo lekki, ale i mroczny styl pisania. Nie wiem, czy to komplement, ale bardzo łatwo udaje ci się wniknąć w umysł...hmm.. psychopaty? Co ty dużo mówić, na razie to początek, ale jesteś ostatnio jedną z ostatnich autorek na blogspocie, która nie popełnia rażących błędów gramatycznych. I chwała ci za to, bo przestawałam już wierzyć w blogosferę.
    Co do wyglądu bloga, to też od razu mnie skusił. Do fabuły opowiadania pasuje świetnie, a i bez tego, ten szablon jest po prostu śliczny :)
    Pozdrawiam i obserwuję,
    Anaya Tyrell :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym początkiem.Nie będę dużo pisać. Możesz być pewna że obserwuje i czekam na dalszy ciąg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi intrygująco, czekam na kolejne :)


    http://owcewgorach.pl/ moją pasją!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Początek swietny, ja ci jednak polecę coś takiego jak integracja sensoryczna sklep, co bardzo ułatwi ci dalsze pisanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomku, jak masz informacje to zapraszam cię na to forum a na pewno uzyskasz wszelkie niezbędne informacje.

      Usuń